2011. augusztus 17., szerda

Újra itt...

Komolyan mondom egyenesen ciki ilyen hosszzúúúúú idő után megjelenni.... Gommenne!!
De! Teljesen el voltam havazva, mármint munkaügyileg. Tudom, tudom jó kifogás sose rossz....
Hát igen valahogy kifogásként is használom amiért ilyen sokáig nem hallattam magamról, de vannak bizonyos időszakaim amikor teljesen elveszek a "nihil"-ben és ezt tessék majdhogynem szó szerint venni!!
Hahh, fárasztó egy személyiségem van tisztában vagyok vele...
De ha egyszer nincs ami stimuláljon?! Ezt is komolyan kell ám venni! Szükségem van arra, hogy pörögjön körülöttem minden mert a monotonitásban egyszerűen elveszek...
Szégyenlem is magam eléggé mert Nee-chanomat is csúnyán elhanyagoltam, ezúton is bocsánatot szeretnék tőle kérni :
GOMMENASAI NEECHAAAAAN!!! *földig hajolva kiáltja*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése